آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آيدين عزيزم

آیدین جان

1392/2/30 12:48
نویسنده : مهدي
96 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک خوشقل من ،آیدین عزیزمن باتمام کودکیهایم به دنبال تو میگردم تادوباره به سرزمین رویاها برگردم .

الان چه احساس نازی دارم وقتی باتمام وجودم به خنده های تو میخندم ، باتمام نفسهایم بانفس توپامیگیرم ،پایبندنگاههای معصومت می شوم وآنچنان خیره میمانم که جرات پلک زدن را ازمن میگیرد.دوباره رویای خوش رنگ کودکی رادرتاروپودم رشد می دهم تا بافرشته نازنینم کودکی کنم.

بهترین بابا،دلشادمیشوم وشادکامی ام بی انتهاست ،وقتی آهنگ صدای بی نظیرت گوشم رامینوازد.من باتمام قلبم به دنبال شادیهای کودکانه ات راه می افتم وخوشحالی ازته دل راازکوچولوی شیرینم تمنا میکنم.

این روزها باتمام هستی ام استقامتت رابرای ایستادن وراه افتادن لمس میکنم.

نمیدانم چگونه بایدپاس این همه نعمت خدارابجابیاورم وتنهااوست که میداند،تاچه پایه دوستت دارم .

میخواهم یادبگیری:

زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست

گربیفروزیش رقص شعله اش تاهرکران پیداست

ورنه خاموش است وخاموشی گناه ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)