آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آيدين عزيزم

لیله الرغائب

1392/2/28 14:13
نویسنده : مهدي
87 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالی پسر عزیزم وقتی داره دوسه قدم راه رفتن رایاد میگیره بسیاردیدنی ودوست داشتنیه ،وقتی میبینی چقدراشتیاق داره بتونه راه بره بسیارلذت بخشه .چندروزی هست که فرشته مهربون خونه ماداره تقلا میکنه بلندشه ؛راه بیفته ،راه بره .افتادن وگریه کردن عزیزترین آفریده خداحکمت های بسیاری رابه انسان یادمیده.پنجشنبه شب ،شب لیله الرغائب بود یعنی شب آرزوها،شبی که خدای مهربان فرشته هارامامورشنیدن آرزوهای آفریده هاش میکنه .من دراین شب برای خودم آرزونکردم ،چون به تمام آرزوهایی که داشتم وخواستم رسیدم اما برای شیرینی زندگیم آرزو کردم ؛ملتمسانه دعا کردم که خدای مهربان وعزیز هیچ وقت نظررئوفش رااز اوبرنگرداند.آرزو کردم روشنی زندگیم همیشه همسایه خدابماند.آرزوکردم شادمانیت قرین سرنوشتت باشدوبرای مهربانم خواندم:

وان یکادالذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعواالذکرویقولون انه لمجنون وما هوالا ذکرللعالمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)