آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آيدين عزيزم

توروشنی چشم منی

1392/1/28 17:33
نویسنده : مهدي
108 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم ،آنقدربه بودنت ،به داشتنت ،به خندیدن وخنداندنت ،به نگاههای پاکیزه ات شیفته شده ام که وقتی چشمان معصومت رامی بندی ومی خوابی باآن که دوست دارم تاساعتها محو چهره فرشته گونه ات بشم

اما دلتنگی خنده هات رهایم نمیکند، سروصدای توروح زندگی را درما بیدارتر میکند،رحمت بی انتهای الهی رابرای زندگیمان بیشترمیکند.نگاههای تودلهای مارابهم نزدیکترونزدیکترمیکند.بابودنت شکوفه های امید برایم معنا میشود،وجودتوتفسیری ازمهربانی وبخشندگی پروردگارنیکیهاست .ایمان دارم برکت بودنت لطفی ازالطاف

خداوندی ست  .نگاههای توفرداهای مارارونق میبخشدویقین دارم ازاین که باما نفس میکشی بهترین دلیل برای اثبات عشق ماست.بااین که زیبایی زندگی تلفیقی ازغم وشادی ست اما دعای همیشگی من این است که خدا آنقدرتقدیرت رازیبا بنویسد که من جزلبخند ازتوچیزی نبینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)