آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آيدين عزيزم

هدیه یک نگاه .

1393/6/30 17:20
نویسنده : مهدي
77 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی چشمانت را می بندی دوست دارم ساعتها به نگاه معصومت خیره شوم .چشمانت راکه می بندی آنقدر صورت پاکت برایم حرف دارد که نا خودآگاه به یاد مهربانی وبخشش خدا می افتم وبی اختیار اشک در چشمهای من لا نه می کند.

آیدین عزیزتر از جانم ،من با دیدن قامت رعنایت پراز کیف می شوم وبرای شادی ات از ته دل دعا می کنم .تو از گوشت وپوست واستخوان منی ،من تا ابد با تو خواهم بود وهمیشه دوستت خواهم داشت.

روشنی زندگی من ،آیدین عزیز ،بوی حضور تو آشیانه ما را عطر آگین کرده وما بارها وبارها به شادمانی چشمهای نازنین تو مغرور وسرمست شده ایم .

فرزند عزیزتر از جانم ،ما برای همیشه ،عاشقانه دوستت خواهیم داشت.فرا موش  نباید بکنی که ما همیشه درکنارت خواهیم ماند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)