آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آيدين عزيزم

ازت متشکرم.

1393/6/24 16:58
نویسنده : مهدي
77 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مرا با هیجان بی مثالت صدا می کنی ،وقتی صدای بابا بابای تو تمام شادی دنیا را به گوش من هدیه می کند،تمام اندامهای بدنم بر سر شوق می آیند وبر طبل شادانه می کوبند.

من باور دارم که  آمده ای تا خدارا دو باره باور کنم.

باور کنم که باید همیشه عاشق بود وبه عشق او آفریدگانش رانیز دوست داشت.

من تپش های قلب نازنینت را آنقدر دوست دارم که دلم می خواهد ،ساعتها گوشم را به شنیدن  آهنگ دوست داشتنی اش بسپارم.

وقتی شبها برای شب بخیر گفتن به سراغم می آیی ،خواب من پرواز به افق های رویایی ست.

کوچولوی پر از خیر وبرکت زندگی من ،وجود تو روحم را به وجد می آورد.

از بودنت متشکرم.

ازت متشکرم که رویای خوب ما شدی .

عطش زیادی دارم تا عاشقانه دوستت داشته باشم.

ازت متشکرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)