آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آيدين عزيزم

هنوز فراموش نکرده ام

1392/12/18 8:14
نویسنده : مهدي
68 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز روزهای بی غصه کودکی ام را فراموش نکرده ام .هنوز هم بعضی وقتها کودک درونم ،مرا صدا می زند ،مرا به روزهایی می برد که صدای قهقهه ام گوش فلک را می نواخت ،به یاد روزهایی که بدون استشمام عطر مادرم خوابم نمی برد ، به یاد روزهایی که دستهای مهربانش تمام خستگی های کودکانه ام را التیام می بخشید .انگار باید همیشه هوای این کودک عزیز م راداشته باشم.

امروز وقتی صدای شیرین ،دلنواز وانرژی بخش آیدین عزیزم را میشنوم احساس شعف می کنم.وقتی باصدای کودکانه اش الو الو می گوید، انگار خدای مهربان تقسیم خوشبختی را به من بخشیده است ومن بهترین قسمش را برای دلم برداشته ام .یک حس خوب ،یک عشق تازه و یک قلب بزرگ ،تمام سهم من از خوشبختی ست ،یک خنده بی ریا تمام قسمت من از سعادت است .و چقدر من خوشبختم .وچقدرمن خوشبختم که یک دلهره شیرین دست از سرم بر نمی دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)