آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آيدين عزيزم

الهی

1392/11/8 18:21
نویسنده : مهدي
70 بازدید
اشتراک گذاری

الهی

لغزش از من است ،می دانم .

از من که سالها ست در تنگناهایم تو را صدا زده ام ،تو را معبود خود خوانده ام.

اما به بندگان تو نیز دل سپرده ام.

از من که سالهاست گفته ام و از تو یاری جسته ام

اما به دیگران هم تکیه کرده ام.

خدایا ،تو را به بزرگی ات سوگند

مرا به حال خود رها نکن ،

که از همیشه بی کس ترم ،

که از همیشه دل تنگترم

به اندازه تمام روزهایی که بودم اما نبودم.

الهی ،یاری ام کن ،مرا به حال خود رها نکن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 12:56
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون