آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آيدين عزيزم

خاطره فقط يك اسم نيست

1392/6/26 9:51
نویسنده : مهدي
71 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره  براي من فقط يك اسم نيست ،خاطره ياد منه ،خاطره بخشي اززندگي منه ،بخشي كه باخنده هاي بي رياي عزيزترين موجودخدابراي من برش ميخوره .هرروز وهرلحظه نونوارميشه وهرچه تعريف كني به شيرينيش اضافه ميشه .

ومن پرازخاطره ام ،خاطره هايي كه پرازلطف خداست،لطفي كه بايد خيره بشي،زل بزني به عمق چشماي قشنگ عشقت تا عظمتش راپيداكني .هميشه يك آرزوي پنهاني داشتم ،آرزويي كه هيچ وقت جرات گفتنش رابه كسي پيدانكردم ،اما به خداگفتم ،به زيباترين حالت هم گفتم ونميدانم چگونه بايدسپاسگزارباشم كه دربهترين حالت آرزويم رابه من هديه كرد.هنوزهم به كسي نگفتم وهنوزهم جرات گفتنش راندارم .ومثل يك رازعزيزدرگوشه قلبم براي خودم نگه ميدارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)