آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آيدين عزيزم

سال نوپیشاپیش مبارک

1396/12/25 14:57
نویسنده : مهدي
307 بازدید
اشتراک گذاری

سال 1396 در حالی آخرین روزهای خود را پشت سر می گذارد که من امیدوارم همه آدمهای روی این کره خاکی در هر جایی که هستند و نفس می کشند، سالم باشند. امیدوارم همه فرشته های نازنینی که به زندگی پدرو مادرشان روح تازه بخشیده اند هیچ وقت سلامتی شان را از دست ندهند.

این روزها روزهای آخر سال است و باز مثل همیشه دلهره عجیبی مهمان دلهای ماست. انگار بهار با خود روزهای تازه ای را به ارمغان خواهد داشت و انگار تازه شدن و کنده شدن از روح غبار گرفته سالهای کهنه را از ما طلب می کند. نو شدن هدیه بی نظیر نوروز و بهار آفرینش است که آرزو می کنم تمام نی نی وبلاگیهای عزیز از این نعمت بی نظیر الهی بی بهره نباشند و تلاش کنیم همانند طبیعت لباس نو، زیبا، تمیز و بی غبار را به تن روحمان بپوشانیم.

آیدین عزیزتر از جان پدر وارد هفتمین سال و بهار زندگی اش خواهد شد و مثل همیشه صدای خنده ها و کلام های پر از مهر و کودکانه اش نوازشگر جانهای ماست. او آرام آرام بزرگ می شود و ما آهسته آهسته خاطرات کودکی مان را با او مرور می کنیم. انگار همین دیروز بود که اولین بهار زندگی اش را مهمان ما شده بود. راستی چقدر زود دیر می شود. آنقدر زود که افسوس خواهیم خورد چرا تمام زندگی مان را عاشق نماندیم و عاشق نبودیم . و براستی" عشق خمیر مایه آفرینش است."

 آرزوی خوشبختی حتماً بهترین دعایی ست که می شود برای بچه ها داشت. من همین دعای زیبا را هم برای پسر گلم و هم برای فرشته های نازنین در سراسر دنیا دارم.

با چند روز پیشواز عیدتون مبارک.

پسندها (2)

نظرات (0)