آيدين شكريانآيدين شكريان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آيدين عزيزم

یکی مثل من

1395/4/22 8:44
نویسنده : مهدي
117 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه است. بیست و دوم سال نود و پنج شمسی. یک روز خوب و دوست داشتنی برای من و خانواده من. امروز روز خوب خداست مثل بقیه روزهای ماه و سال خداوند، با این تفاوت که چهار سال پیش ، ما ساعت حدود نه صبح چنین روزی، یک فرشته دوست داشتنی و یک موجود نازنین از خدای رحمان هدیه گرفتیم. آری امروز روز تولد پسر عزیزم آیدین هستش . یک روز زیبا و بی نظیر برای ما.

این روز ها که پسرم چهار سال از خدا عمر گرفته ، با شیرین کاری ها و حرف زدنهای بی امانش زندگی ما را شیرین تر کرده و خاطرات ما را قشنگ تر ساخته ، من سرشار از انرژی ام. بابت این عیدی فوق العاده از خدای خودم بی نهایت سپاسگزارم.

من او را دوست دارم ، بیشتر از جان و روح خودم . با هر لبخند و حرف او بی درنگ عاشقتر می شوم ؛ عاشق او و عاشق زندگی. من بارها به چشمهای او چشم دوخته ام و گذشته هایم را جستجو کرده ام. چشمهایش مال من است. بارها به لبخند او خیره شده ام تا نگاه معصومش آرامشم بخشد؛ تا سکوتم بشکند . آیدین؛ پسر عزیزم تو خوبی، خوبتر از تمام خاطراتی که من در این سالها اندوخته ام . تو لبخند خدایی و روشنی چشم های من. تو را دوست دارم ، بیشتر از آنچه که در ذهن کوچکت برای خود ساخته ای . روزی این لحظات را تو هم تجربه خواهی کرد و احساس مرا خواهی فهمید.

من همیشه برای تو دعا خوهم کرد ؛ برای بزرگ شدنت و برای خوشبختی ات.

تو لبخند خدایی آیدین جان ، تولدت مبارک عزیزم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)